1)      Develop relevant content topics to reach the company’s target customers.

2)     Create, curate, and manage all published content (images, video, written and audio/podcast).

3)     Monitor, listen and respond to users in a “Social” way while cultivating leads and sales.

4)     Conduct online advocacy and open a stream for cross-promotions.

5)     Develop and expand community and/or influencer outreach efforts.

6)     Oversee design (ie: Social media graphics for Facebook cover, profile pic, thumbnails, ads, landing pages, Twitter profile, Blog, etc.).

7)     Design, create and manage promotions and social ad campaigns, being sure to integrate with company’s overall marketing campaign plan and channels.

8)    Create and manage an online review funnel for building online reviewsand reputation. Monitor online reviews and respond to each review timely and with care.

9)     Analyze key metrics and tweak strategy as needed.

10) Compile reports for management showing results (ROI).

11)  Become an advocate for the company in social media spaces, engaging in dialogues and answering questions where appropriate.

12) Demonstrate ability to map out a comprehensive marketing plan. Drive strategies that are proven by testing and metrics.

13) Develop organizational elements in order to implement a proactive process for capturing happy, loyal customer online reviews.

14) Monitor trends in social media tools, applications, channels, design and strategy.

15)  Implement ongoing education to remain highly effective.

16) Identify threats and opportunities in user-generated content surrounding the company. Report notable threats to appropriate management.

17)  Analyze campaigns and translate anecdotal or qualitative data into recommendations and plans for revising social media, content marketing, SEO and social advertising campaigns.

18) Monitor effective benchmarks (Best Practices) for measuring the impact of social media campaigns. Analyze, review, and report on effectiveness of campaigns in an effort to maximize results.

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
B.A/B.COM/BSC
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
6 سال - 8 سال ((Must have Hospitality Industry Experience))
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
ستمبر ۲۸, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
اگست ۲۷, ۲۰۱۹

Mozzarella 27

مہمان نوازی · 11-50 ملازمین - لاہور

pPizza Parlour/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Social Media Manager

Vanity Salon & Spa, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۰۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Social Media Manager

Rayymen Technologies Private Limited, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Social Media Manager

China Binary Session, کوٹ ادو, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Social Media Manager

Terranova Launchpad Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!