• Greet and welcome guests when visit office.
  • Direct visitors to the appropriate person and office.
  • Handle all incoming calls (customer, clients and venders).
  • Answer questions and address complaints.
  • Answer all incoming calls and redirect them or keep messages.
  • Punch accurate order in software.
  • Document all call information according to standard operating procedures.
  • Handle customer complaints respectfully and professionally.
  • Ensure front desk area is tidy and presentable, with all necessary stationery and material (e.g. pens, forms and brochures).
  • Responding efficiently and accurately to callers, explaining possible solutions, and ensuring that customer feel supported and valued.
  • Engaging in active listening with callers, confirming or clarifying information and diffusing angry clients, as needed.
  • Follow all communication procedures, policies, and guidelines during every customer interaction.
  • Utilizing software, databases, scripts, and tools appropriately.
  • Receive, sort, distribute and send daily mail/curious.
  • Keep updated calls and visitors records and files.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
B.A/B.COM/BSC
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
4 سال ((Must have Call Center Experience.))
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۱۸, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۱۷, ۲۰۱۹

Mozzarella 27

مہمان نوازی · 11-50 ملازمین - لاہور

pPizza Parlour/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!