اس نوکری کیلیۓ درخواست دیجیۓ

بند کریں

نوکری کی تفصیل

1- Ensure that vendor/supplier documentation/renewal is completed.


2- To deal with vendors


3- To maintain a record of MTBC assets


4- To maintain the record of all purchasing.


5-To complete the documents of all purchasing.


6- Ensure that all purchasing & inventory is updated accordingly.


9- Any other task assigned by Manager.

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
محکمہ:
Admin
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
Fresh
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۱۹, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۱۹, ۲۰۱۹
کم معلومات دیکھئے نوکری کی مکمل تفصیلات پڑھیں

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

MTBC

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 1501-2000 ملازمین - اسلام آباد, راولپنڈی

MTBC was established in 1999. Headquartered in New Jersey, USA, it is a dynamic and rapidly growing multinational healthcare IT Company. Deloitte Technology Fast 500 ranked MTBC in its list of fastest growing technology companies of North America. The Company has attained tremendous growth in the sh ...مزید پڑھیں

ملتی جلتی نوکریاں

Assistant Admin Finance Officer

Web Solutions Plus, اسلام آباد, پاکستان
نومبر ۱۹, ۲۰۱۹ شائع ہوئی

Admin Officer

April and June, لاہور, پاکستان
نومبر ۱۳, ۲۰۱۹ شائع ہوئی

HR & Admin Officer

Afaq(G) Ltd, سیالکوٹ, پاکستان
نومبر ۱۹, ۲۰۱۹ شائع ہوئی

Assistant Admin / HR Officer

Poverty Eradication Initiative (PEI), ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
نومبر ۰۷, ۲۰۱۹ شائع ہوئی
تمام دیکھیں