Respond to customer queries in a timely and accurate way, via phone, email or chat.

  • Identify customer needs and help customers use specific features.
  • Monitor customer complaints and reach out to provide assistance.
  • Take the extra mile to engage customers.Share feature requests and effective workarounds with team members.Inform customers about new features and functionalities.
  • Follow up with customers to ensure their technical issues are resolved.Gather customer feedback and share with our Product,
  • Sales and Marketing teams.Assist in training junior Customer Support Representative.
  • Manage large amounts of incoming phone calls.

مخصوص کام

  • Good speak English and Urdu
  • Conversation power
  • Full confidence

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
20 آسامیاں
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
عمر:
20 - 30 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
زیرِ نگرانی / طالب علم
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۱۱, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۱۳, ۲۰۲۲

SM IT Zone Services

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - لاہور

,

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Representative

Maxx Marketing, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

Kinztrans, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

4X Technologies, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

Atrium Solutions, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!