We are looking for full-time Quality Assurance (QA) having background experience in the Call Centre Industry for our office located in Rawalpindi.

  • The candidate will be responsible for assessing the quality of the performance of our CSR staff who deal with our existing and potential customers.
  • An ideal candidate must have excellent communication skills writing skills and listening skills.
  • Provides feedback to call center team leaders and managers.
  • Prepares and analyses internal and external quality reports for management staff review.
  • Perform other duties as assigned.

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۱۱, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۳۰, ۲۰۲۱

Murphy's

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - اسلام آباد, راولپنڈی

BPO

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Senior SQA Analyst I / Senior SQA Analyst II / Senior SQA Analyst III

Pakistan Single Window, کراچی, پاکستان
اپریل ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

SQA Analyst

Pakistan Single Window, کراچی, پاکستان
اپریل ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

CRM Campaign Analyst

مارچ ۲٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!