اس نوکری کیلیۓ درخواست دیجیۓ

بند کریں

نوکری کی تفصیل

Role

The company is looking for a dynamic individual who is passionate about building a career in financial services and in particular operations.  The individual should have 2-3 years’ relevant experience in a finance related back office role.  Initially the individual will spend time with the Operations Team Lead in order to understand the role of operations within the company.  The role will involve maintaining the portfolio management system and being able to produce daily, weekly, monthly, and quarterly reporting. 

Tasks

·         Maintain the portfolio management system

·         Input and update the securities requested by the Front office

·         Check and monitor the data feeds

·         Input and update the manual prices for the relevant securities

·         Maintain the correct categorization of securities

·         Open new accounts at the request of compliance

·         Monitor the KYC module and notify compliance of any upcoming expiration of documents

·         Maintain the performance data of the system

·         Produce daily, weekly, monthly and quarterly reports as per business requirements

·         Investigate data/performance related queries raised by the team

·         Provide statistics and data analysis to COO on a weekly basis

·         Produce weekly meeting minutes for the team meeting

·         Monitoring of structured products & bonds expiries.

Systems

·         Microsoft Office (Outlook, Excel, Word & PowerPoint)

·         Microsoft Teams

·         Bloomberg

·         Macro writing and/or VBA is an advantage but not a prerequisite

Skill Sets Required

·         Qualified to graduate level from a recognised university

·         Fluent in both written and spoken English

·         All communication will be in English

·         Self-starter and motivated

·         Willing to work as part of a team

This is an office-based role that offers a competitive salary and benefits. 

The hours will be based on Islamabad hours of work 9am to 6pm. 

Public holidays are based on Pakistan.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۳۱, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۰۱, ۲۰۲۱

Work Environments

Supervisor’s gender:
Either
Percentage of female coworkers:
10-19%
Flexible work time:
No
Remote work option:
No
Transport allowance:
No
Dedicated vehicle / Pick-and-Drop:
No
Overnight travel requirement:
Not at all
کم معلومات دیکھئے نوکری کی مکمل تفصیلات پڑھیں

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

Nemesis Asset Management LLP

بینکنگ / مالیاتی خدمات · 11-50 ملازمین - اسلام آباد

.

ملتی جلتی نوکریاں

Data Analyst

Premlinx, لاہور, پاکستان
اکتوبر ۲۱, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Data Analyst

SDS IT, اسلام آباد, پاکستان
اکتوبر ۲۱, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Data Analyst - BI

Cooperative Computing, کراچی, پاکستان
اکتوبر ۲۲, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Data Analyst

اکتوبر ۱۴, ۲۰۲۱ شائع ہوئی
تمام دیکھیں