• Receive Emails and initiate prompt response.
  • Providing help and advice to customers using organization’s products or services
  • Communicating courteously with customers by telephone or email
  • Investigating and solving customers' problems, which may be complex or long-standing problems
  • Route calls, answer or make notes to follow-up
  • Obtain necessary information to process orders in timely manner.
  • Work closely with other team to make sure that customer questions are fulfilled.
  • Manage and delegate customer service issue via email, phone and text.
  • Keeping accurate records of customer discussion and correspondence.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Defence Housing Authority, کراچی, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۰۷, ۲۰۱۷
تاریخِ اِشاعت:
اگست ۰۳, ۲۰۱۷

NUETECH Labs

پرچون · 11-50 ملازمین - کراچی

NUETECH Labs

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Social Media Marketer

Energy Live, لاہور, پاکستان
مارچ ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!