The ideal candidate will provide top-level assistance for high-level executives.

They should be well-organized and be comfortable scheduling meetings and responding to emails on the executive's behalf.

Lastly, this individual should be able to draft documents and help the executive with any necessary meeting preparations.

Responsibilities

·         Responding to emails and document requests

·         Act as the point of contact between the chairman and external clients

·         Handle requests and queries appropriately

·         Manage schedule meetings and appointments

·         Able to handle corporate meetings

·         Must be able to develop business

Qualifications

·         Bachelor's or Master’s degree or equivalent experience

·         Excellent verbal and written communications skills

·         MS Office and English proficiency

·         Experience in managing multiple priorities & administrative coordination

·         Well-organized, detail-oriented, ability to multi-task with great follow-up Skills

·         Strong written and verbal communication skills

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۱۲, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۱۲, ۲۰۲۱

Nxg Impacts Pvt Ltd

درآمد کنندہ / تقسیم کنندہ / برآمد کنندہ · 1-10 ملازمین - اسلام آباد

-

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Office Assistant

Multi Manufacturers Limited, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Office Assistant

S&S Tiles, لاہور, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Office Assistant

APSol, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Office Assistant

SinoPak Consultancy, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!