• 1-3 years of work experience in International Voice process (Sales/Verifier/Quality)
  • Should have exposure to audit the sales calls of agents
  • Maintain quality as per the standard
  • Should be good in MIS and data uploading
  • Auditing the agent's Call and sharing the feedback to the respective team members
  • Verifying and closing calls
  • Identify, research, and resolve customer issues using the computer system
  • Recommend process improvements
  • Computer literate with the ability to learn customer service software applications. Duties require professional verbal and written communication skills and the ability to type 25 wpm.This is normally acquired through one to three years of office experience
  • Fulfills requests by clarifying desired information; completing transactions; forwarding requests
  • Perform customer verifications
  • Organize workflow to meet customer timeframes

 

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
I.I Chundrigar Road, کراچی, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
1 سال - 3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
ستمبر ۰۲, ۲۰۱۷
تاریخِ اِشاعت:
اگست ۰۱, ۲۰۱۷

NP Digitals

بی پی او · 11-50 ملازمین - کراچی

pstrongNP Digitals/strong/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Agent / Self Verifier

MARS BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!