اس نوکری کیلیۓ درخواست دیجیۓ

بند کریں

نوکری کی تفصیل

Odine-Solutions Support Department is looking for new team members matching below profile:

Key Skills/Qualifications:

  • Bachelor degree or above in Telecommunication, Electronics or related field.
  • At least 4 years of experience in Telecommunications industry.
  • Good knowledge with network elements such as Soft Switches, Media Gateways, Session Border Controllers, Application and Media Servers, Gatekeepers, proxy servers, OSS, and BSS.
  • Good knowledge of IP networks, security topics, routing, switching, tunnelling etc.
  • Good knowledge in TDM and VoIP protocols and related technologies such as SIP, H.323, ISDN, RTP/RTCP, H.248/MEGACO, MGCP and SS7 (C7).
  • Hands-on working experience on multiple operating systems specially Linux (Redhat, SuSE, CentOS, Debian, Ubuntu) is a must.
  • Hands-on working experience on Virtualization technologies is a must. 
  • Working experience on different databases (MySQL, PostgreSQL). 
  • Experience on Genband/Ribbon/Sonus SBCs and Metaswitch Perimeta SBCs is a plus.
  • Exceptional analysis, problem solving, communication and organizational skills.
  • Highly motivated for learning new technologies and acquiring new skills.
  • Excellent command of verbal and written English.
  • Demonstrate team skills such as communication, process development, and support for team members, meeting commitments, accountability, reliability and good judgment.

Responsibilties:

  • Provide implementation and maintenance support for telecommunications customers throughout the region as necessary, including travel to those locations to conduct installations and address post-installation issues.
  • Properly understand the fault, configuration and performance for multiple vendors’ solutions and to solve/escalate to the vendor engineering. Ensure Technical assistance is carried out in accordance to the Customer SLA.
  • Provide detailed technical customer documentation and other deliverables.
  • Monitor and analyze real-time, in-depth, network performance statistics for all network elements.

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Johar Town, لاہور, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
Bachelor degree or above in Telecommunication, Electronics or related field
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
4 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۲۱, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۰۸, ۲۰۲۱
کم معلومات دیکھئے نوکری کی مکمل تفصیلات پڑھیں

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

Odine Solutions

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - لاہور

Odine Solutions.

ملتی جلتی نوکریاں

Senior Technical Support Engineer

HRSI, کراچی, پاکستان
جولائی ۱۳, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Technical Support Engineer

H-Tech Supports, لاہور, پاکستان
جولائی ۰٦, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Technical Support Engineer

ID-WARE PAKISTAN SMC PRIVATE LIMITED, اسلام آباد, پاکستان
جولائی ۰٦, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Technical Support Specialist

Contour Software, لاہور, پاکستان
جولائی ۱۳, ۲۰۲۱ شائع ہوئی
تمام دیکھیں