Provide high level of service and technical support to internal and external users on a variety of technology issues over the phone, through email, in person, and online chat.

  • Research, troubleshoot, and document unresolved issues; escalate them to the next level of support personnel.
  • Maintain ownership of issues from open to resolution and maintain accurate tracking.
  • Responsible for communicating system outages or impairments to the organization per established guidelines and procedures.
  • Responsible for deploying and supporting mobile phones for employees.
  • Working with the vendor to order equipment and resolve issues.
  • Accountable for shift supporting 24/7 monitoring of system activity to ensure systems are performing appropriately and any outstanding issues have been addressed.
  • Perform other job-related duties as assigned.

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
تعلیم:
بیچلرز صرف
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
1 سال - 2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جنوری ۳۱, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
دسمبر ۳۰, ۲۰۲۱

OnStak

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - لاہور

pOnStak/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Service Desk Engineer

dinCloud Pakistan (Private) Limited, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Front Desk Officer

Adamjee Life Assurance, لاہور, پاکستان
اپریل ۰۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Front Desk Officer

Ayzal Medical Complex, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Front Desk Officer / Receptionist

SS Associates, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!