1. Keep front desk tidy and presentable with all necessary material (pens, forms, paper etc.)
  2. Greet and welcome clients and direct them to relevant persons.
  3. Get feedback from walk-in clients.
  4. Answer questions and address complaints
  5. Answer all incoming calls and redirect them or keep messages
  6. Make calls to clients and get feedback on sales team services.
  7. Receive letters, packages etc. and distribute them
  8. Prepare outgoing mail by drafting correspondence, securing parcels etc.
  9. Monitor office supplies and place orders when necessary
  10. Keep updated records and files
  11. Monitor office expenses and costs
  12. Take up other duties as assigned (travel arrangements, schedules etc.)

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
BA
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
2 سال - 3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جنوری ۳۰, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
دسمبر ۳۰, ۲۰۲۱

Optimedia (Pvt) Ltd.

تشہیر / تعلقاتَِ عامہ · 101-200 ملازمین - لاہور

pOptimedia (Pvt) Ltd. is an outdoor media enterprise that has a largest share in Pakistan’s outdoor media sector. It is an Affiliate of Kinetic Worldwide and well known as Kinetic Pakistan./p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!