Key Responsibilities and Duties/Results Expected / KPI:

  • Develops implements and modifies training programs to ensure the effectiveness of programs delivered to call center/customer service personnel.
  • Reports an individual’s progress and identifies additional training needs.
  • Assist in program development when there are new products and/or services.
  • Providing, monitoring, evaluating and recording effective training activities.
  • Design specific training programs to help develop or improve job-related skills.
  • Responsible for training of the new recruits.
  • Responsible for conducting refreshers training when required.
  • Responsible for conducting training for any new offer/product being introduced in the market.
  • Responsible for developing and updating the training manuals/material.

Job Description:

  • Excellent communication skills
  • Understanding of company's or call center's mission
  • Organized, energetic, and able to motivate employees,
  • Experts in how to operate the equipment needed for the job
  • Public speaking and presentation skills,
  • Exceptional Communication and Interpersonal Skills.
  • Optimistic with a supportive attitude.
  • Details oriented.
  • Results-driven.
  • Role model Customer Service professional profile.
  • Absolute knowledge of local as well as International Contact Center market trends.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
4 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۰۵, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
فروری ۰۴, ۲۰۲۱

Overstep Services BPO

بی پی او · 11-50 ملازمین - راولپنڈی

pOverstep Services BPO/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Trainer

Prime BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!