We are looking to hire a professional Receptionist to oversee all front desk and secretarial duties at the hotel's main entrance desk.

  • You will perform a range of duties including answering phone calls, maintaining the official records, and so on.

Job Responsibilities

  • Greeting welcoming, and directing visitors appropriately.
  • Handling Communication and correspondence
  • Maintaining effective records and administration
  • Keeping the reception area tidy
  • Answering or referring client inquiries
  • Answering and forwarding phone calls
  • Perform any other clerical duties necessary to keep the office running.

Job Requirements

  • Excellent knowledge of customer service.
  • Good interpersonal skills.
  • Must be orderly.
  • Ability to multi-task.
  • Good crisis management skills.
  • Interested candidates are required to reply back with their Cv as soon as possible please note we require only serious candidates...

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
تعلیم:
ڈپلوما صرف
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
2 سال - 5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۱۵, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۱۴, ۲۰۲۱

Pearl C Hotel

مہمان نوازی · 11-50 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Administrative Officer

Animal And Plant Trading SMC Private Ltd, اسلام آباد, پاکستان
مارچ ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!