خلاصہ

To effectively apply myself in a professionally challenging environment in a manner that positively benefits the organization’s goals and objectives and contributes towards my career development.

تجربہ

کمپنی کا لوگو
Customer Service Officer
BankIslami Pakistan Limited
دسمبر ۲۰۱۹ - موجودہ | Peshawar, Pakistan


Responsible for processing of account opening,Cash rec & Payment,maintenance, Chequebook, ATM balancing,PO issuance,remittances, clearing, internal & on-line transfers and other general banking transactions within stipulated turn around time, maintain database for reporting/record branch operations as per BIPL policies and SBP guidelines.

تعلیم

University of Malakand
بیچلرز, بیچلرز ان آرٹس, BA‎
درجہ B
2019
Allama Iqbal Open University (AIOU)
انٹرمیڈیٹ / اے لیول, انٹرمیڈیٹ ان کامرس, I com‎
Icom
فی صد 60%
2018
BISE
انٹرمیڈیٹ / اے لیول, فیکلٹی آف آرٹس, FA‎
Archaeology, English, Islamic Studies
فی صد 50%
2015
BISE
میٹرک / او لیول, سائنس, Matric‎
Biology, Chemistry, Physics
فی صد 50%
2011

پیشہ ورانہ مہارتیں

ماہر Computer Skill
متوسط Decision Maker
متوسط Fast Learner

زبانیں

ماہر انگریزی
ماہر اردو
ماہر پشتو