خلاصہ

OrganizationZong Franchise Charsadda. DesignationCustomer Services Representative(CSR). Duration1st April 2009 to 2nd May 2015. DutiesCustomer Handling, probing all sim related issues

تجربہ

کمپنی کا لوگو
CSR (Zong Company)
Zong Franchise Charsadda
فروری ۲۰۰۹ - اگست ۲۰۱۲ | Charsada, Pakistan

Managing incoming calls and customers service inquiries, Generating sales leads that develop in to
New customers,Identifying and assessing customers needs to achieve satisfaction

تعلیم

University of Peshawar
بیچلرز, , Bachelors in Arts‎
Elecronics
فی صد 43%
2015

پیشہ ورانہ مہارتیں

متوسط Computer Skill
متوسط Conservation Awareness
متوسط Handling Assignments

زبانیں

ابتدائی انگریزی
متوسط پشتو
متوسط اردو

آپ کن کمپنیز کی پیروی کر رہے ہیں