We are hiring a Customer Support Executive to manage customer queries and complaints for US Based company. You will also be asked to process orders, modifications, and escalate complaints across a number of communication channels. Excellent Communication skills is a must Responsibilities: Answering customers queries and try to resolve them. Answering customers questions on the phone. Analyzing information Identify and assess customer needs to achieve customer satisfaction Requirements: Excellent communication skills. Min. 1-year experience working in a US-based Call Center as a CSR. Creative thinking skills. Working knowledge of relevant computer software. Excellent interpersonal and problem-solving skills. The ability to handle rejection and stress in soliciting customers. Job Timings: Night Shift (5pm-2am) Contract length: 12 months Job Types: Full-time, Contract Salary: 30,000 to Rs60,000.00 per month

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۲۲, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۲۱, ۲۰۲۱

Premier Solutions

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 1-10 ملازمین - لاہور

pSoftware House./p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Executive - International

Talent Nexus, کراچی, پاکستان
مارچ ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Crystal Fox, لاہور, پاکستان
مارچ ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Clear Path Orthodontics (pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۲۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Cyber System (Pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!