We are hiring 2 Customer Service Representative for an E-Commerce business to manage customer queries and complaints. You will also be asked to confirm orders, process orders, make any modifications, and escalate/resolve customer complaints. The ideal candidate will be able to handle a high volume of inbound or outbound calls or both and to create a positive experience for each caller. When you're not answering and processing phone calls, you'll work on developing new projects for the company.

Shift: 1 p.m. to 9 p.m.

Responsibilities:

  • Answering phone calls, emails, and live chats
  • Fluent Urdu and Spoken English
  • Communicating with customers
  • Processing orders, applications, and requests.
  • Maintaining records of customer interactions, transactions, comments and complaints.

Requirements:

  • High school diploma (Intermediate), general education degree or equivalent.
  • Previous experience at a call center
  • Comfortable using computers and social media
  • Experience working with customer support

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جنوری ۰۳, ۲۰۲۰
تاریخِ اِشاعت:
دسمبر ۰۲, ۲۰۱۹

Priceoye Technologies Private Limited

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - اسلام آباد

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

T XPERT, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Homazing, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Tech Zync, راولپنڈی, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Kohinoor Apparel, سیالکوٹ, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!