Interact with customers to provide and process information in response to inquiries, concerns, and requests about products and/or services.

  • Collaborate and build relationships with customers to strengthen competitiveness
  • Communicate timely back to customers, to engage and insure the services delivered are proper.
  • Contribute to customer development role.
  • Ensure a positive Customer Experience ultimately leading to a good Quality Assurance (QA) Score.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
35+ آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۱۳, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۱۲, ۲۰۲۱

Prime BPO

رابطہ مرکز · 101-200 ملازمین - اسلام آباد, راولپنڈی

pPrime IT Solutions/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Avatar Agent - Non Voice

Progressive BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!