• Maintaining a positive, empathetic and professional attitude toward customers at all times.
  • Responding promptly to customer inquiries on our social media platforms.
  • Communicating with customers through various channels including social media platforms as well as telephonically
  • Acknowledging and resolving customer complaints.
  • Knowing our products inside and out so that you can answer questions.
  • Provide support the product team in uploading products
  • Managing incoming calls and customer service inquiries
  • Identifying and assessing customers’ needs to achieve satisfaction
  • Generate sales leads
  • Keep records of customer interactions, process customer accounts and file documents
  • Follow communication procedures, guidelines and policies
  • Go the extra mile to engage customers
  • Resolve customer complaints via phone, email, mail or social media
  • Use telephones to reach out to customers and verify information
  • Greet customers warmly and ascertain problem or reason for calling

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۱٦, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۱۵, ۲۰۱۹

Qareeb Technologies

تعمیراتی · 11-50 ملازمین - پشاور

pqareeb technologies/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Agent

Contour Software, لاہور, پاکستان
مارچ ۱۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Agent

ZA Digital, لاہور, پاکستان
مارچ ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Agent

Nintex Softwares, ملتان, پاکستان
مارچ ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Officer

iQualify UK, کراچی, پاکستان
مارچ ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!