• Serves customers by providing product and service information and resolving product and service problems.
  • Attracts potential customers by answering product and service questions and suggesting information about other products and services
  • Resolves product or service problems by clarifying the customer’s complaint, determining the cause of the problem, selecting and explaining the best solution to solve the problem, expediting correction or adjustment, and following up to ensure resolution.
  • Prepares product or service reports by collecting and analyzing customer information.
  • Encourage customers to complete their orders
  • Improving the customer experience, encouraging organic growth, and creating engaged customers.
  • Provide General Customer Support

Candidates with prior experience in customer support and/ or e-commerce industry will be preffered.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
A degree in Marketing will be preferred
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۱۲, ۲۰۲۰
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۱۱, ۲۰۲۰

Qareeb Technologies

تعمیراتی · 11-50 ملازمین - پشاور

pqareeb technologies/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Social Media Marketer

HB Coders, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Executive

Zellbury - Karachi, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!