• Answers inquiries by clarifying desired information; researching, locating, and providing information.
  • Making extensive outbound calls for recovery.
  • Resolves problems by clarifying issues; researching and exploring answers and alternative solutions; implementing solutions; escalating unresolved problems.
  • Fulfills requests by clarifying desired information; completing transactions; forwarding requests.
  • Maintains call center database by entering information.
  • Keeps equipment operational by following established procedures; reporting malfunctions.
  • Enhances organization reputation by accepting ownership for accomplishing new and different requests; exploring opportunities to add value to job accomplishments.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۲۲, ۲۰۱٦
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۰۵, ۲۰۱٦

Rafi Group

ریئل اسٹیٹ / جائیداد · 11-50 ملازمین - لاہور

Rafi Group

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Executive

Star Global Inc, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Executive

iRecruit-360, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Executive

Atrium Solutions, لاہور, پاکستان
مارچ ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Executive

AIM Organization, کراچی, پاکستان
مارچ ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!