Our company is searching for a motivated and experienced Customer Service Manager to lead our customer service department. Your goal will be to provide outstanding customer service to our clients by developing effective customer service procedures, implementing customer loyalty programs, and setting customer satisfaction goals.

Responsibilities:

  • Supervise day-to-day operations in the customer service department.
  • Respond to customer service issues in a timely manner.
  • Create effective customer service procedures, policies, and standards.
  • Develop customer satisfaction goals and coordinate with the team to meet them on a steady basis.
  • Implement an effective customer loyalty program.
  • Maintain accurate records and document all customer service activities and discussions.
  • Assess service statistics and prepare detailed reports on your findings.
  • Hire and train new customer service agents.
  • Manage the approved budget of the customer service department.
  • Stay informed on the latest industry techniques and methods.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۱۹, ۲۰۲۰
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۱۸, ۲۰۲۰

Raheem Enterprises

ترقیِ کاروبار · 1-10 ملازمین - راولپنڈی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Services Representative

Prime Line Tech, اسلام آباد, پاکستان
مارچ ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Representative

Adamjee Insurance Company Limited, لاہور, پاکستان
مارچ ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Representative

Elite Envoys Pvt Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Consultant (L1)

Contour Software, لاہور, پاکستان
نومبر ۲۲, ۲۰۲۳ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!