Job Description

Manage the implementation and adherence to the Organizations Quality Policy in all aspects of  operations.Responsible to resolve customer complaints and taking appropriate action to solve the problem Ensures correct operation and balancing of cash register & daily reporting.Maintaining high standards of morale, hygiene and personal appearance of all staff.Perform other duties as and when required by the Management.To assist Director in building, protecting and for continuous improvement by satisfying operational and Quality Management system (QMS) requirements.He should make sure that the Restaurant meets ISO standards.Responsible to meet the expectation of the customers.Assist Senior Management in the development of key functional areas.Perform his duties and responsibilities with in the time frame set by management.

مہارتیں

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
ماسٹرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۲۱, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۲۳, ۲۰۱۸

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!