• Greet individuals entering office, determine nature and purpose of visit, and direct or escort them to specific destinations
  • Operate telephone switchboard to answer, screen, or forward calls, providing information, taking messages, or scheduling appointments within and outside the establishments
  • Deal with queries from visitors, callers & clients
  • Collect, sort, distribute, or prepare mail, messages, or courier deliveries
  • Ensures knowledge of staff movements in and out of organization
  • Responsible for manual attendance for the whole staff
  • Supervise housekeeping staff and make sure that office premises are kept clean
  • Manage staff and guests lunch, tea coffee etc.
  • Managing paying, all daily or monthly utilities liabilities.
  • Record keeping of all office inventories and its maintenance and reporting weekly.
  • Any other task assigned by competent authority

Competencies Required:

  • Ambitious and self-motivated
  • Pleasant personality
  • Time management
  • Excellent communication skills
  • Telephone Manners

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Officers Colony, ملتان, پاکستان
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
B.Com/M.Com
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۲۰, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۱۷, ۲۰۲۱

Roomi Fabrics Limited - Terry Business

کپڑا سازی / ملبوسات · 1-10 ملازمین - ملتان

pRoomi Fabrics Limited/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!