JOB DUTIES ARE MENTION BELOW;

  1. Call clients and customers to inform them about the company’s new products, services and policies
  2. Guide callers through troubleshooting, navigating the company site or using the products or services
  3. Help to train new employees and inform them about the company’s customer management policies

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۰۷, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۰٦, ۲۰۲۳

RSFSOFT

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 51-100 ملازمین - لاہور

RSF SOFT We do not just design websites, we transform them into powerful communication channels that drive online growth and deliver the results you care about

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Representative

4X Technologies, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

Royal Digital Agency, لاہور, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

Pro Work Technical Services, کراچی, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

The TeleTechs, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!