Saad Ahsan Immigration Law Firm is looking for a highly experienced “Manager Customer Support”. Candidate should possess strong analytical & problem solving skills.

  • One should have a good experience of using CRM portal and other related dashboards & software.
  • He should have leadership skills to efficiently manage his team and seek to improve all aspects of customer experience with the company.
  • Good Communication Skills (written & verbal) is mandatory. 

 Key Responsibilities:

  • Setting customer service standards & assess that customer's inquiries are being answered on time by the team.
  • Ensures professionalism of CRO’s and compliance of operational standards.
  • Accountable to effectively run the team of customer representative officers (CRO's) & provide appropriate solutions and alternatives within the time limits
  • Train & monitor the performance of CRO's.
  • Make sure the team's prompt response to client on company's live chat, calls, & on soial media.
  • Managing incoming calls & client's inquiries on live chat & on social media along with the team.
  • Engage in active listening with callers, confirming or clarifying the information.
  • Maintain the record of client's queries
  • Update top management about the flow of client's queries in the form of reports
  • Ability to multitask, priortize & manage time effectively

Key Requirements:

Skills: 

  •  Strong analytical & problem solving skills, Excellent Communication skills, Leadership skills, Time Management, Multitasking & Excellent customer services.

Experience:

  •  Minimum 5 years in customer services.    

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
New Muslim Town, لاہور, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
ماسٹرز
کیریئر کی سطح:
سربراہ شعبہ
کم از کم تجربہ:
5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۳۰, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
جون ۲۹, ۲۰۲۱

Saad Ahsan Immigration Law Firm

مشیران · 11-50 ملازمین - لاہور

pSaad Ahsan Law Company/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Assistant Manager Customer Support

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
مارچ ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Officer

iQualify UK, کراچی, پاکستان
مارچ ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Officer

I Gate Technologies, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Nexa Technologies, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!