Key Responsibilities:   

  • Greet clients & provide efficient customer service
  • Ensure that front desk is neat, presentable & equipped with all the necessary stationary
  • Appropriately answer all incoming calls & route it to the relevant departments & convey messages
  • Assist manager HR in maintenance of attendance & leave records
  • Track, order & maintain office supplies & equipment
  • Maintain records & files
  • Good understanding of office administration

Requirements:

  • Education: Minimum Bachelor's degree
  • Skills: Presentable & confident personality, fluent in engllish language, excellent communication skills (Written & Verbal), excellent Customer services, multitasking & proficent in Microsoft Office suit.
  • Experience: Minimum 2 years or more                 

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۱٦, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۱۵, ۲۰۲۱

Saad Ahsan Immigration Law Firm

مشیران · 11-50 ملازمین - اسلام آباد

pSaad Ahsan Law Company/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!