·         Maintaining and troubleshooting MFS solution components (MFS Server,

          MFS Application Portals, Charging & Billing Server)

·         Pro-active monitoring of service performance and applying appropriate

         measures to guarantee high service availabilities.

·         Performing UAT tests on the system before going to production.

·         Understanding and analyzing customer problems and proving an appropriate support.

·         Providing guaranteed response according to the agreed SLAs.

·         Root cause analysis of all problems and proposing long term solutions.

·         Automating all the routines of the system to maintain high availability of MFS services.

·         Issue documentation and reporting to the product team. 24/7 monitoring of the services

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
محکمہ:
Technical Support
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
ماسٹرز
ڈگری کا عنوان:
- BS/MS Computer Science from reputed university
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
1 سال - 2 سال (- 1-2 Years of experience in Technical Support Services or Similar)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۰۲, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۰۲, ۲۰۱۸

SAFARIFONE (PVT) LTD

ٹیلی کمیونیکشن/آئی ایس پی · 51-100 ملازمین - اسلام آباد

Safarifone Inc. is Canada based Company. We have started our Product Development Center in Islamabad Pakistan. Our Flagship Solutions include Mobile Financial Services Solution , Payment Solution, Converged Charging and Billing Solution, Interconnect Solution and Service Management Solution

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!