deal directly with customers either by telephone and electronically • respond promptly to customer inquiries• handle and resolve customer complaints• obtain and evaluate all relevant information to handle service inquiries• provide fare information• perform customer verification• set up new customer accounts• manage customers' accounts• keep records of customer interactions • record details of inquiries, comments and complaints• record details of actions taken• communicate and coordinate with internal departments• sent SMS to customers through SMS software• Feedback from customers after every three days• Summary of complains and new registration at the end of every month• Properly fill the complain and new registration sheetPick & Drop provided by Company in selected area

مہارتیں

MS Office

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۱۱, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۱۰, ۲۰۱۸

Sakb Pick And Drop

خدمات · 1-10 ملازمین - اسلام آباد

Sakb Pick And Drop

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Care Representative

PNY Trainings, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Representative

PNY Trainings, لاہور, پاکستان
اپریل ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Officer

EFU Life Assurance Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Officer

United Bank Limited (UBL), ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
فروری ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!