· Coordinate recruitment and selection process in order to ensure a timely organized and comprehensive procedure is used to hire staff.

· Schedule and organize interviews.

· Participate in applicant interviews.

· Conduct reference checks on possible candidates

· Ensure that employee files and related documents and complete and tagged as per the instruction given by HR executive

· Posting Job Ads, Organized Resumes and Job Applications.

· Scheduling Job Interviews and Assisting in Interview Process.

· Creating and Distributing Documents. Orienting New Employees to the Organization ( setting up a designated log-in, workstation, email address, etc).

· Updating and Maintaining Employee Benefits, Employment Status and similar records.

 

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
ماسٹرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۱۹, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۱۸, ۲۰۱۹

Sapient Communications

رابطہ مرکز · 51-100 ملازمین - اسلام آباد, راولپنڈی

Exceeding our client’s expectations is our #1 priority. We are determined to build fruitful partnerships by delivering nothing but quality. We believe that integrity and ethical business practices are key to building trust and long-term relationships. We are committed to bring a positive and quality centric contribution to our client’s business goals through excellence.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

HR Manager

Holistic Care Clinic, لاہور, پاکستان
مارچ ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

HR / Admin Manager

Ultratec International, Kahna, پاکستان
مارچ ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

HR Manager

Pakson International Plastic Industries, گجرانوالہ, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

HR / Recruitment Manager

MEH Marketing, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!