1. A Customer Service Representative, or CSR, will act as a liaison, provide product/services information, answer questions, and resolve any emerging problems that our customer accounts might face with accuracy and efficiency. The best CSRs are genuinely excited to help customers.

2. A Call Center Representative will be in charge of answering customer calls, listening to their concerns and solving problems.

3. They will handle both inbound and outbound phone conversations with clients to make sure everyone quickly gets the help they need.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
35+ آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۱۹, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۱۸, ۲۰۲۲

Satellite BPO

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - اسلام آباد, راولپنڈی

pCall Center carries out sales and marketing activities which are mainly done through cold calling, we have been providing sufficient valuable information about company / product to people and convert them as a potential leads that turns into sales to its clients. Outbound calls are made by telemarketing agents to the customers where we typically use a predictive dialer so that a large number of calls can be made per hour./p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Serivce Executive

HIFI NET (SMC-PVT) LTD, لاہور, پاکستان
جولائی ۲۷, ۲۰۲۲ شائع ہوئی

Customer Serivce Executive (CSE)

First Class IT Solutions, اسلام آباد, پاکستان
جولائی ۱۹, ۲۰۲۲ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!