اس نوکری کیلیۓ درخواست دیجیۓ

بند کریں

نوکری کی تفصیل


  • Communicate with customers via phone, email and chat

  • Resolves product or service problems by clarifying the customer’s complaint, determining the cause of the problem, selecting and explaining the best solution to solve the problem, expediting correction or adjustment, and following up to ensure resolution.

  • Provide knowledgeable answers to questions about product and process.

  • Work with internal departments to meet customer's needs

  • Provide accurate, valid, and complete information working between the customer and the operating support systems.

  • Handle other duties as needed.

  • Manage customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits, and ensure resolution.

  • Identify client needs, and respond in a professional, efficient, and courteous manner.

  • Suggest potential products and services to management by collecting customer information and analyzing customer needs.

  • Achieve consistent customer satisfaction scores and respond appropriately to customer feedback on areas for improvement.

  • Acknowledge and address all customer inquiries on time.

  • Add value to the business by providing fantastic customer service, engage customers, and build relationships with customers.

  • Address any issues that may arise and escalate to management for their engagement and support.

  • Delight customers; apply good judgment on a case-by-case basis, expedite resolutions, and follow up to ensure satisfaction.

  • Take the extra mile to engage customers.

  • Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۳۱, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۳۱, ۲۰۲۱
کم معلومات دیکھئے نوکری کی مکمل تفصیلات پڑھیں

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

SDS IT

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 51-100 ملازمین - اسلام آباد

pSDS IT/p

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative

Inspire Uplift IT Solution, فیصل آباد, پاکستان
ستمبر ۱۳, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Customer Support Representative - Call Center

DevPel, لاہور, پاکستان
ستمبر ۱۳, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Customer Support Representative

ISHINE TECHNOLOGIES, لاہور, پاکستان
ستمبر ۱۳, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Tech Choices, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
ستمبر ۰٦, ۲۰۲۱ شائع ہوئی
تمام دیکھیں