اس نوکری کیلیۓ درخواست دیجیۓ

بند کریں

نوکری کی تفصیل

ROLE AND RESPONSIBILITIES

RESPONSIBILITIES:

  • Problem analysis and root cause documentation for all issues
  • Identify frequently occurring issues and coordinate with the concerned teams accordingly
  • Work with all departments to facilitate issue resolution of problems elevated by our Customer Support Teams
  • Review escalated issues to identify trends and communicate
  • Provide recommendations for improving existing processes and procedures
  • Learning and staying up to date with product releases and environment changes
  • Work under minimal supervision
  • Ability to explain technical concepts to a wide range of end-users
  • Ability to maintain composure under pressure
  • Always keeping a can-do attitude and willingness to help others

REQUIREMENTS:

  • Bachelor’s Degree in CS or a related field
  • 2+ years of relevant experience (.Net, SQL)
  • Engineering background and/or education (with a focus on software)
  • Strong written and verbal English communication skills
  • Experience with SalesForce or another ticketing system
  • Solid knowledge of software testing processes
  • Basic understanding of software engineering principles

PREFERRED SKILLS

  • Well organized, process oriented, outstanding follow-through and attention to detail.
  • Independent, self-motivated, ability to work under pressure, teamwork, multitasking, analytical skills

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۰۹, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
فروری ۰۸, ۲۰۲۱
کم معلومات دیکھئے نوکری کی مکمل تفصیلات پڑھیں

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

SDS IT

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 51-100 ملازمین - اسلام آباد

pSDS IT/p