• The corporate trainer must identify company training needs and undertake it along with the management.
  • Create a training schedule that is appropriate for session.
  • Provide leadership, mentoring and training for all employees.
  • Providing product knowledge training.
  • Assist in setting training schedules.
  •  Taught all new employees the proper policies and procedures of the company, Division and Call Centre.
  • All types of training includes motivational, managerial, etc.
  • Strong MS Office training skills.
  • Provide incentives to new employees to motivate them to achieve goals.
  • Design effective training program for both new and existing call center employees.
  • Any other task assign by management of the company.

Required Skills:

  • Technology Skills.
  • Strong Communication Skills.
  • Organizational Skills.
  • Ability to access employees.
  • Advanced research skills.
  • Problem Solving
  • Teamwork.
  •  Approach training strategically
  •  Good ability to design develop and delivery call center training material.
  • PowerPoint expertise

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
ماسٹرز
ڈگری کا عنوان:
Preferably training Certification
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
3 سال - 5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۳۱, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۱۱, ۲۰۲۱

SEEDCRED Financial Services Limited

بینکنگ / مالیاتی خدمات · 101-200 ملازمین - اسلام آباد

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!