He/She Will act as a liaison, for supporting the company’s sales team by providing requisite support and resolve any emerging problems that customers might face with accuracy and efficiency.

Responsible for supporting and supervising the customer support team and ensuring that they have the tools, support and resources needed to help them achieve the upper level of customer satisfaction.The aim is to ensure excellent service standards and maintain high customer satisfaction.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
25 - 33 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
BBA/MBA in Marketing
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
2 سال - 3 سال (in the same field)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۱۲, ۲۰۱۷
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۱۱, ۲۰۱۷

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Executive

I Gate Technologies, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Crystal Fox, لاہور, پاکستان
اپریل ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Cyber System (Pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Officer

iQualify UK, کراچی, پاکستان
مارچ ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!