Responsibilities:

  • Educating the customers regarding the services and products offered.
  • Identifying customers’ needs and helping them in understanding the services and products on Chat.
  • Keeping the customers up to date with products, new features, announcements, and any new functionalities. -
  • Handling multiple customer’s live chats at a time to provide assistance related to the services and products.
  • Taking follow-up with customers to ensure their critical issues are resolved.
  • Maintaining records for new feature requests and chat support records.

Requirements:

  • Minimum typing speed of 40 WPM with 90% accuracy. - A minimum of 50% accuracy in English comprehension.
  • Must have a Customer-centric attitude
  • Minimum 6 months of experience required.
  • Excellent interpersonal and written and oral communication skills.
  •  Handling international customers quieries via Live chat is a Plus.

Job Types:

  • Full-time, Part-time, New-Grad

Qualification:

Minimum intermediate, graduation will be preferred.

 

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
15 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۰۷, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۰٦, ۲۰۲۳

SHJ International

بی پی او · 51-100 ملازمین - لاہور

Livechat Support BPO

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Chat Support Representative

BM SOL, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Representative

Microplanet Technologies, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Specialist

SHJ International, لاہور, پاکستان
اپریل ۰۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Agent

Stitched Identity, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!