Skills Required:

- Minimum 2 years experience in direct customer support (US based clients preferred)

- Excellent oral and written English communication skills

- Accounting, Business Application or Software technical skills is a definite plus

- Some experience in troubleshooting of basic networking and peripherals

- Proactive candidate must have good skills to work in a fast paced team environment!

- Available to work during day & nights (9 hour shifts) any day of the week

- Must be punctual and flexible in shift hours

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اپریل ۲۱, ۲۰۱۷
تاریخِ اِشاعت:
مارچ ۲۰, ۲۰۱۷

Sibisoft (Pvt) Ltd

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 201-300 ملازمین - کراچی

Sibisoft is the subsidiary of Northstar Technologies which has been one of the world’s leading club management software developers for nearly 2 decades. The commitment and expertise of the Sibisoft team, has proven time and time again that, with dedication, hard work and creativity there is no bar too high and no goal unachievable. In 2003 sibisoft was established as a small company with 7 employees and now along with Northstar, it has 200 employees in Karachi office and another 100 employees around the world. We manage over 700 private clubs, clients around the world which is rapidly expanding.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Network Support Engineer

Alkhidmat Foundation Pakistan, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

IT Support Specialist

HRSI, کراچی, پاکستان
اپریل ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

IT Support Officer

خفیہ , لاہور, پاکستان
اپریل ۰۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

IT Support Engineer

مارچ ۲۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!