• A person with proficient communication skills in both, English & Urdu along with MS Office & MS Excel skills is required to build sustainable relationship with customers.
  • Active interaction to answer any customer queries on regular basis & problem solving would be top-priority of the representative.
  • If you know your way around communication then apply now & build a better future for yourself!

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
11 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
24 - 30 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۱۲, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
فروری ۱۱, ۲۰۲۱

Siec Education

مشیران · 51-100 ملازمین - فیصل آباد, گجرانوالہ, اسلام آباد, کراچی, لاہور, ملتان, پشاور, سیالکوٹ

p,/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Officer

iQualify UK, کراچی, پاکستان
مارچ ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Officer

I Gate Technologies, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Officer

Al-Khair Gadoon Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Officer

iQualify UK, ملتان, پاکستان
مارچ ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!