RESPONSIBILITIES:

  • Easy script for beginning Initiating sales with potential customers over the phone.
  • Asking questions to engage customers and keep the conversation going.
  • Listening to the customers needs to generate sales.Keeping up to date on all products and informing customers of new products.
  • Answering customers questions on the products.Meeting sales quotas.Attending training & development sessions to make improvements.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
20 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۰۸, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
جون ۰۷, ۲۰۲۳

SK Telecom

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - اسلام آباد

telecom sales

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Agent

Maxx Marketing, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Prime BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Prime BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Growork, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!