We are actively hiring English speaking candidates for our Contact center in Islamabad D 12 Markaz – Salary 50 K Fixed plus 15% fuel Allowance.

Timings are from 9AM to 6PM – SAT- SUN OFF

Role and Responsibilities:

  • Effectively communicate with customers to understand their needs and demands in the English  language
  • Answer customer support tickets and calls in a professional manner
  • Research required information using available resources
  • Accurately manage and resolve customer issues
  • Route calls to the appropriate resource
  • Adhere to standard operating procedures required by the process and organization
  • Awareness of relevant service levels.

Eligibility:

  • Fluent in English  (verbal only)
  •  customer support culture
  • Open to native and non-native speakers
  • Ability to explain complex information 
  • Exceptional customer support skills
  • Self-motivated
  • Excellent interpersonal skills
  • Basic computer knowledge
  • Aptitude for learning, understanding and conveying services to members

Perks and benefits:

  • Attractive Package with Incentives and Bonuses 
  • Free Lunch / Tea / Coffee / Refreshment
  • Medical Insurance
  • Fuel allowances
  • Life Insurance

Salary is from 50000 to 60000 Basic  – Bonus will be added on after Target Achievement

Training will be provided – Financial Trade platform. US Forex , Crypto currency

Timings are from 8:30  to 6:00 – Sat Sunday Off – Morning Shift -

3 to 5 days Training for the candidate for trading standards.

Please Note: This Job is strictly for Islamabad/Rawalpindi Residents only Please Do not apply if you are outside these cities or not willing to relocate.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
18 - 50 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۰۱, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
جون ۰٦, ۲۰۲۳
Diversity Inclusion:
We value diversity of our employees. All qualified applicants will receive fair consideration without regard to genders or socio-economic backgrounds.

Work Environment

Supervisor’s gender:
Either
Percentage of female coworkers:
30-39%

Smart Resources SMC Pvt Ltd

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - اسلام آباد

...

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Executive

FDS Communications, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۰۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Executive

Mindstorm Communications LLP, راولپنڈی, پاکستان
اپریل ۱۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Executive

Taxol Services, کراچی, پاکستان
مارچ ۲۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Executive

GCS Private Limited, کراچی, پاکستان
مارچ ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!