Responsibilities:

  • Manage large amounts of inbound and outbound calls in a timely manner
  • Follow communication “scripts” when handling different topics
  • Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide solutions and/or alternatives
  • Seize opportunities to upsell products when they arise
  • Build sustainable relationships and engage customers by taking the extra mile
  • Keep records of all conversations in our call center database in a comprehensible way
  • Frequently attend educational seminars to improve knowledge and performance level
  • Meet personal/team qualitative and quantitative targets

Requirements:

  • Previous experience in a customer support role
  • Track record of over-achieving quota
  • Strong phone and verbal communication skills along with active listening
  • Familiarity with CRM systems and practices
  • Customer focus and adaptability to different personality types
  • Ability to multi-task, set priorities and manage time effectively

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
19 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۱۸, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۱۷, ۲۰۲۱

SMR Consultants

خدمات · 1-10 ملازمین - اسلام آباد, راولپنڈی

SMR Consultants

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Sales Representative

Prime BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Sales Representative

Rayymen Technologies Private Limited, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Sales Representative

Rijas Dispatch LLC, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Sales Representative - Cold Calling

The Digi Tech Resource Group, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!