Legal Help Desk Manager

Soft Law Firm Verified

ایک سے زیادہ شہر، پاکستان

مئی ۰٦, ۲۰۲۱ شائع ہوئی 222 نے دیکھا

PKR. 25,000 - 50,000/Month

اس نوکری کیلیۓ درخواست دیجیۓ

بند کریں

نوکری کی تفصیل

Soft.Legal provides a completely integrated legal case management software and legal accounting solution in a single application.

  • Productivity systems including automated document production and tasks are combined with all the record-keeping needed, including time recording (mobile & desktop), billing, and your legal and client accounting

We are looking for a Legal Help Desk Manager

  • Knowledge and understanding of best practices for service management  
  • An ability to think critically about systems and to make adjustments consistently as needed
  • Effectively managing the service desk
  • Good interpersonal skills
  • High Tolerance Level
  • Excellent English Language communication skills
  • Preferably 7.5 IELTS band and Law Graduate
  • Mandatory Good command on MS Office 

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
9 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۰۷, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۰٦, ۲۰۲۱
کم معلومات دیکھئے نوکری کی مکمل تفصیلات پڑھیں

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

Soft Law Firm

وکلاء کے ادارے / قانونی · 51-100 ملازمین - اسلام آباد, راولپنڈی

pThe Soft Law Firm has been analysing the capabilities of law firms across the world, with a comprehensive research program revised and updated every year to bring the most up-to-date vision of the global legal market. Soft Law Firm is one of the largest distinctive global law firm providing superio ...مزید پڑھیں