Responsibilities:

The main duties and responsibilities are as follows;

  • Translating material from English to Spanish and vice versa.
  • Facilitating communication between company and Spanish speaking stakeholders/ vendors.
  • Acting as the main point of contact for Spanish speaking clients.
  • Processing sales orders, payments and invoices.
  • Managing Spanish Bank Account.
  • Liasing and Managing Sales representatives of company working in Spanish market.
  • Ad Hoch project work as required.
  • Resolving any customer issues in a timely manner.

Skills / Competencies Required:

  • Fluency in Spanish (both verbal and written) is mandatory.
  • 2 year’s administrative experience, ideally within a busy office environment.
  • Experience in Accounting or Sales will be considered a plus.
  • A high level of proficiency in Microsoft Office, especially in Excel is essential.
  • Fluency in English (both verbal and written) is mandatory.
  • Excellent Organizational and time management skills.
  • Able to sustain and excel in pressure building environment.
  • Minimum Bachelor's degree.

مہارتیں

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
محکمہ:
Sales and Marketing
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
22 - 34 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال (Spanish Language fluency is must. Must have worked as Spanish Interpreter.)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۰۴, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۰۳, ۲۰۱۸

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!