We are looking for a suitable candidate who can manage our customer services on social media and WhatsApp.Responsibilities:

  • Timely response
  • Order Processing
  • Attracts potential customers by answering product and service questions; suggesting information about other products and services.
  • Place orders online.
  • Resolves product or service problems by clarifying the customer's complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best solution to solve the problem; expediting correction or adjustment; following up to ensure resolution.

Customer Service Representative Skills and Qualifications: Customer

Service, Product Knowledge, Quality Focus, Problem Solving, Market Knowledge, Documentation Skills, Listening, Phone Skills, Resolving Conflict.

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
عمر:
18 - 30 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۲۱, ۲۰۱۷
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۲۰, ۲۰۱۷

Speedylancer

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - کراچی

Speedylancer

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative

Ascent Communique, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Talk Agent, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Nexa Technologies, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Cyber Imaging, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!