• SISPN , an International company is looking for energetic and dedicated candidates who possess good English communication skills  with ability to do multiple task.
  • Experience of handling a number of calls/complaints from the customers and our staff.
  • Must have the ability to provide the right technical solutions to the customer and staff requests.
  • Proficiency in Problem resolution techniques with a strong voice and accent 
  • Candidates having experience of outbound calling and web-based services are encouraged to apply.
  • Provide customer support & technical queries resolution via phone & email.
  • record-keeping, monitoring, tracking and reporting.
  • Identify and escalate priority issues per client specifications.
  • Offer alternative & smart solutions in order to meet accuracy & timeline.
  • Take all necessary measures to ensure client satisfaction.

Skills Required:

  • Strong communication skills
  • Fluency in spoken & Written English.correct grammar,Dataentry,Excel.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Gulshan-e-Iqbal, کراچی, پاکستان
جنس:
مرد
عمر:
22 - 40 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
ڈگری کا عنوان:
intermediate
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جنوری ۲۳, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
دسمبر ۲۳, ۲۰۲۰

Standard International Services Providing Network

تعلیم و تربیت · 51-100 ملازمین - کراچی

p./p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Officer

iQualify UK, کراچی, پاکستان
مارچ ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Officer

I Gate Technologies, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Officer

Al-Khair Gadoon Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Officer

iQualify UK, ملتان, پاکستان
مارچ ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!