• Management of all administrative aspects and all paper work in logistic department;
  • Follow-up of the order forms issued by program managers and head of departments;
  • Making supplier’s contracts, ensuring that all the terms and conditions are properly and clearly stated;
  • Follow-up of the deliveries of consignments, providing appropriate feedback to the field office and ensure that the deliveries are being done promptly, pushing the contractors to carry out their responsibilities;
  • Follow-up of the FLAT folders, making sure that every contract has all supporting documents attached;
  • Keeping a computerized track of all purchases;
  • Working closely with Finance department regarding allocation of purchases and reparation of vehicles;
  • Making rental contracts for vehicles, contractors, suppliers etc.
  • Management of assets, controlling and checking that the asset’s inventory and follow-up is being properly done;
  • Cooperating with other logistic staff such as security guards and drivers to improve their work and to solve their problems.

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
محکمہ:
KPK
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
Bachelors
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
2 سال
کام کا اجازت نامہ:
Pakistan
سفر درکار ہے:
75%
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جنوری ۱٦, ۲۰۱۷
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۱۰, ۲۰۱۷

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!