CORE REPONSIBILITIES:

  • Attracts potential customers by answering product and service questions; suggesting information about other products and services.
  • Opens customer accounts by recording account information.
  • Maintains customer records by updating account information.
  • Resolves product or service problems by clarifying the customer's complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best solution to solve the problem; expediting correction or adjustment; following up to ensure resolution

مہارتیں

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
University of Peshawar, پشاور, پاکستان
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۱۴, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۱۳, ۲۰۱۸

studio 1 (event organiser)

انتظامِ تقاریب · 11-50 ملازمین - پشاور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative

Nexa Technologies, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Arsons Pharmaceutical, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Representative Officer

BA Communication Services, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!