• Resolves product or service problems by clarifying the customer’s complaint, determining the cause of the problem, selecting and explaining the best solution to solve the problem, expediting correction or adjustment, and following up to ensure resolution.
  • Prepares product or service reports by collecting and analyzing customer information.
  • Contributes to team effort by accomplishing related results as needed.
  • 2 Years Experience
  • US ACCENT IS A MUST

Skills:

  • Strong Communication
  • US Accent
  • Quality focus
  • Phone skills
  • Listening
  • Resolving conflict
  • Analyzing information.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
محکمہ:
Software Development
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۲۵, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۲۴, ۲۰۲۱

Suave Solutions

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 101-200 ملازمین - لاہور

Suave Solutions is an Information Technology and Software company, providing e-commerce, bpo, customer support, digital marketing, and web and mobile application development services. Our development team is dedicated to solving the client's needs as per their requirements, transforming their ideas into reality, helping their company to reach its full potential and being your guide to existing and emerging Web and Mobile application technologies.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative

Talk Agent, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Nexa Technologies, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Cyber Imaging, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Gss Ltd, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!