• Handling online queries• Attract potential customers by answering product and service questions• Contact potential or existing customers to inform them about a product or service using scripts• Suggesting information about other products and services• Ask questions to understand customer requirements and close sales• Direct prospects to the field sales team when needed• Enter and update customer information in the database• Take and process orders in an accurate manner• Handle complaints to preserve the company’s reputation• Keep records of calls and sales and note useful information• Resolves product or service problems by clarifying the customer`s complaint, determining the cause of the problem, selecting and explaining the best solution to solve the problem, expediting correction or adjustment, following up to ensure resolution.

مخصوص کام

  • Customer Services
  • Take And Process Orders Inaccurate Manner

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
ایک سال سے کم - 3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۲٦, ۲۰۱۷
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۲٦, ۲۰۱۷

Sucsel

مشیران · 11-50 ملازمین - لاہور

Sucsel is a business consulting firm that help companies to grow by finding missed sales opportunities.

 

 

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative

Ascent Communique, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Talk Agent, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Nexa Technologies, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative (CSR)

Global Support Services (GSS), لاہور, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!